Dieta redukcyjna

Pierwszą rzeczą, którą musisz sobie uświadomić to fakt, że dieta redukcyjna wcale nie jest głodówką. Na diecie odchudzającej nie trzeba być głodnym!

Dieta redukcyjna musi zapewnić Ci odpowiednią ilość kalorii do normalnego, prawidłowego i aktywnego funkcjonowania. Doprowadzanie swojego organizmu do wycieńczenia poprzez zbyt małą ilość przyjmowanego jedzenia kompletnie mija się z celem. W końcu dieta redukcyjna ma na celu poprawę Twojego samopoczucia!

Dieta redukcyjna polega na wprowadzeniu zdrowych produktów spożywczych przygotowanych w zdrowy sposób. Dzięki temu uzyskuje się efekt dużej objętości posiłków, a jednocześnie umiarkowanej dawki kaloryczności. Natomiast częstotliwość posiłków ustabilizuje Twój poziom cukru we krwi, tak aby pozbyć się „wilczych głodów” oraz zachcianek słodyczowych. Trzeba również pamiętać o prawidłowym łączeniu produktów.

Być może to wszystko w teorii już wiesz, ale czy udaje Ci się zastosować te zasady w praktyce? Spokojnie, właśnie po to jest profesjonalny dietetyk, aby wytłumaczyć Ci zasady zdrowego żywienia, w taki sposób, aby być świadomie gotowym na zmiany i wprowadzić je w życie codzienne!

Zapomnij raz na zawsze o błędzie głodowania się lub stosowania radykalnych diet „cud”. Z Just Health zaczniesz odżywiać się zdrowo, a dzięki temu osiągniesz sukces w walce z nadwagą!

Efekty Just Health

p. Halinka udowodniła, że w każdym wieku można zdrowo się odchudzać (-17 kg)


Pani Halinka (lat 65) zgłosiła się do mnie z wagą 80,2 kg przy wzroście 165 cm (BMI 29,5). Pani Halinka zaobserwowała, że nadwaga przeszkadza jej w wykonywaniu codziennych obowiązków i postanowiła zmniejszyć swój rozmiar pod okiem specjalisty. Pani Halinka cieszy się bardzo dobrym zdrowiem.

 

Aktywność fizyczna: p. Halinka jest bardzo aktywną osobą, codziennie dużo chodzi na pieszo, korzystając z komunikacji miejskiej dopiero jak jest naprawdę zmęczona. Poza wypełnianiem obowiązków domowych we własnym mieszkaniu, pani Halinka pracuje zajmując się i sprzątając dom jednorodzinny.

Podjęte działania: dieta na poziomie 1410 kcal

Proces: po miesiącu redukcja 2,7 kg, po dwóch miesiącach łączna redukcja 7,9 kg, po sześciu miesiącach łączna redukcja 10,1 kg, po dziewięciu miesiącach łączna redukcja 15,9 kg, obecnie jesteśmy na etapie stabilizacji, kiedy to waga waha się +/- 0,5 kg. Minęły już dwa lata od momentu przejścia na etap stabilizacji – wciąż się kontrolujemy 😉

Efekt końcowy: redukcja 17,1 kg do wagi 63,1 kg (BMI 23,2), zmniejszenie tkanki tłuszczowej o 14,2 kg (z 37,5% do 25,2%), redukcja okołonarządowej tkanki tłuszczowej o 4 jednostki, poprawa nawodnienia o 8,5%, zmniejszenie wieku metabolicznego o 11 lat!

Opinie o Just Health

„Polecam z całego serca Hanię – zarówno jako dietetyka jak i trenera personalnego. Udało mi się schudnąć 15 kg w 3 miesiące, poprawiłam kondycję oraz stan zdrowia. Jestem bardzo szczęśliwa. Nauczyłam się zdrowo odżywiać i poprawnie wykonywać ćwiczenia. Dziękuję!”

„Pani Hania mój anioł ratuje mnie od otyłości. Jest Pani przecudownym fachowcem z sercem pełnym dobroci i pomocy! Dziękuję , że los postawił mi Panią na drodze. Pełen profesjonalizm oraz smaczne jedzonko 🙂 diety idealnie dopasowane indywidualnie zadbała Pani o każdy szczegół a my walczymy dalej 😉 POLECAM Z PEŁNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ !!!
Dziękuję”

Efekty Just Health

Bartek zredukował 19,4 kg w ciągu 6 miesięcy

Bartek (lat 22) zgłosił się do mnie z wagą 108,8 kg przy wzroście 187 cm, a więc jego BMI wynosiło wtedy 31,1 (BMI powyżej 30 oznacza otyłość). Na śniadanie (5 godzin po wstaniu) Bartek zazwyczaj jadł drożdżówki, ponadto w pracy obowiązywał nawyk częstego zamawiania fast-food’ów na lunch. Jako młody chłopak postanowił, że chce zadbać o siebie i pozbyć się zbędnych kilogramów.

Aktywność fizyczna: Bartek regularnie ćwiczył na siłowni – około 3 treningów w tygodniu

Podjęte działania: dieta na poziomie 1600 kcal, plan treningowy z podstawowym założeniem zwiększenia udziału treningów cardio w stosunku do ćwiczeń siłowych (ilość godzin treningowych w tygodniu pozostała ta sama)

Proces: po pierwszym miesiącu redukcja 7,2 kg, po trzech miesiącach łączna redukcja 13,1 kg, po sześciu miesiącach 19,4 kg

Efekt końcowy: redukcja 19,4 kg masy ciała, spadek tkanki tłuszczowej z 29,6% (otyłość tkankowa) do 19,3% (w normie), dzięki redukcji 14,9 kg tkanki tłuszczowej, redukcja okołonarządowej tkanki tłuszczowej o 6 jednostek, poprawa nawodnienia o 8,4%, zmniejszenie wieku metabolicznego o 11 lat